HTML

Timbi

Az izgalmas vagy éppen unalmas mindennapjaim kerülnek teritékre a blogon.

Friss topikok

  • Bé: Szeretlek:* (2007.04.07. 20:13) Csalódás, mint mindig
  • mandark: Tényleg mákos vagy, grat :) A daru meg crane :P (2007.03.14. 13:54) NeW LiFe
  • Andris: Gratula srácok!!!! A bentmaradás elérhető közelségbe került, remélem siekrül megszerezni a 8ik hel... (2007.02.25. 01:18) Fontos győzelem

Linkblog

Átlagos nap

2007.02.21. 18:39 Timbi

Reggel 10-kor ébredtem a telefoncsörgésre, Cs.Ádám hívott, hogy ne késsek fociról, így megbeszéltük a szokásos találkozási helyet és időpontot. Visszaaludtam és kevéssel 11 előtt keltem fel. Tudtam hogy késésben vagyok mint mindig, ezért ezerrel pörögtem. Összepakoltam gyorsan a cuccom és egy gyors tisztálkodás után elkezdtem vágtatni a buszmegállóba. Igencsak gyorsan sprinteltem, tudván 5% esélyem van arra, hogy elérjem a buszt. Kiértem az utcából és a 19-es pont indult volna a megállóhelyről az útjára, mikor a sofőr megpillantott engem. Nem voltam túl közel, nagyjából 50m-re becsülöm a távolságot, ezért lepett meg teljesen, hogy megvárt. Manapság nagyon ritka az ilyen, sokszor öreg néniket, bácsikat hagynak a vezetők figyelmen kívül. Megérkeztem a találkahelyre, ahol már Cs.Ádám várakozott, de pont akkor érkezett a villamos is, úgyhogy ismét egy gyors sprintbe kezdtem és épphogy elértem a "hidegvasalót". Jó kis bemelegítéssel kezdődött a napom. Megérkeztünk a DEAC pályára. Sokszor eszembe jutott Tamás, újra és újra elemeztem a történteket, de mindhiába. A foci nem sikerült olyan nagyon rosszul, élveztem a mozgást és a nagyon jó időjárást, bár személy szerint játszottam már ettől sokkal jobban is, de itt nem is ez volt a lényeg. Eldöntöttük, hogy a tesióra után megkajálunk az egyetem menzáján. Tegnapelőtt próbáltam ki először és nagyon kellemes meglepetés ért mind árban, mind mennyiségben, mind minőségben. A sok pozitív élmény azonban ma némiképp változott. Próbáltam spagettit vásárolni, azonban pont előttem fogyott el. Ezután a mákostésztára esett a választás, de azt csak a levessel együtt lehet megvásárolni, ugyanúgy ahogy az "ízes grizest" lekvárral. Hát mondom jól van, van ez így, legyen akkor hasábburgonya. Mondták, hogy az van, csak várni kell rá még elkészül... Leültem a többiekhez, Cs.Ádám addigra már elfogyasztotta a saját adagját, B.Ádám pedig már korábban megebédelt, így kénytelen voltam egyedül enni. Étkezés közben jött egy sms, amelyben az állt, hogy Korda Gyuri betegsége miatt elmarad a holnapi verseny... de jó... már teljesen felkészültem rá, ráadásul a főpróba is egészen jól sült el, így némi fanyalgással fogadtam a hírt. Nyomás órára. Informatikai logika keresztféléves órát tartott Várterész Magdi. Sokan nem szeretik és ugyanennyi pletyka is kering róla, a szigoráról, a diktátori modoráról. Ezzel szemben nem érzékeltem semmi negatívat soha, persze attól eltekintve, hogy nehéz az amit tanít és elsőre nekifutásra nem is sikerült megküzdeni a feladattal. Az óra eleje elég érthető volt, nagyjából ismétlésről szólt, de ahogy futottuk át a témákat, úgy vált egyre érthetetlenebbé számomra. Mi is ez a jel? És ez? Ez vajon diszjunkció vagy konjukció? Mikor már teljesen leszakadtam tanár által diktált tempóról, az ablak mellett ülve a fiatalok edzőmeccsét (?!) kezdtem el követni. Mennyivel jobb lenne azzal foglalkozni amit szeretek... Mivel már a sport újrakezdéséhez a korom nem megfelelő, szívesen bevállalnék egy edzői feladatot. Dehát hol kezdjem? Semmi ismeretségem nincs ebben a közegben, ráadásul ami kellemetlenebb időm sincs rá. Azt nem figyelmen kívül hagyva persze, hogy ha azt csinálnám valamiről le kéne mondanom. Na mindegy. Vége az órának, sietek barátnőmhöz. Természetesen pont nem érem el a villamossal a 9-est, így arra gondoltam, hogy beugrok a plázába (Match-ba) venni valami csokit. Megtettem, ezután még mindig volt temérdek időm. Eszembe jutott, hogy jó lenne megnézni azt az mp4 lejátszót amit kiszemeltem. Pont jött is a 24-es, így az ElectroWorld fele vettem az irányt. Meg is találtam az említett eszközt és nem csalódtam benne. A méreteihez képest egész sok minden van belezsúfolva ebbe a kütyübe (Freedata 1505 mp4 lejátszó, 1.8'' TFT). Persze még nincs meg rá teljesen a pénzem, ezért nem is éltem bele magam túlságosan. Elindultam az állomás felé és pontosan egybeesett a megérkezésem a 9-es busz indulásával. Nagyjából fél óra múlva meg is érkeztem barátnőmhöz, ahol egy régi ismerős fogadott (G.Ádám)... Busznyák Tomi volt osztálytársa... Természetesen elkerülhetetlen volt a téma... Most még itt vagyok és írom a blogot, most mars fel a szobába és adjuk át magunkat a pihenés élvezetének.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timbi.blog.hu/api/trackback/id/tr2738757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása