HTML

Timbi

Az izgalmas vagy éppen unalmas mindennapjaim kerülnek teritékre a blogon.

Friss topikok

  • Bé: Szeretlek:* (2007.04.07. 20:13) Csalódás, mint mindig
  • mandark: Tényleg mákos vagy, grat :) A daru meg crane :P (2007.03.14. 13:54) NeW LiFe
  • Andris: Gratula srácok!!!! A bentmaradás elérhető közelségbe került, remélem siekrül megszerezni a 8ik hel... (2007.02.25. 01:18) Fontos győzelem

Linkblog

Go sziszi

2007.02.22. 23:08 Timbi

Tegnap este kiderült, hogy a legjobb barátomat (Sz.Pétert) benevezték a holnapi Vasas SC-DVSC felnőtt NB1-es mérkőzésre, így kiváncsian várhatjuk, hogy vajon sor kerül-e élete első élvonalbeli összecsapására. Még este ünneplésképpen lejött hozzám és megnéztük a Prison Break második évad 17. részét. Most se csalódtunk az akciódús sorozatban, minden elismerés a forgatókönyvírónak, ilyen hosszú, tartalmas és fordulópontokban nem szűkölködő, minden részét tekintve élvezhető sorozatot tényleg nem láttam még (nem mintha olyan nagy film- és sorozatkedvelő lennék). Sziszka a filmezés után elaludt, én még ellenőriztem az e-mailjeimet ill. a napi sporthíreket, aztán én is nyugovóra tértem. Ma is későn keltem mint általában, a csütörtöki napon egy tanórára kellett volna bemenni, ezt viszont nem tettem meg. Sziszkával próbálkoztunk a régi nagy kedvenccel (Starcraft-tal) hálózatban játszani, de valahogy nem akarta látni a két gép egymást, így pár próbálkozás után abbamaradt a lendületünk. Olyan két óra körül ment el, ezután segédkeztem beállítani a régi-új nyomtatónkat és a scannert szülőknek, majd életemben először kipróbáltam a Távoli Asztali Kapcsolatot, teszem hozzá rögtön, hogy sikerrel :) Ezután még párat igazítottunk barátommal Bajzival a Miskolci Betyárok honlapján és mától kezdve minden modul használatra kész az oldalon. Később barátnőmmel is váltottam néhány szót, megemlítettem neki, hogy lehet holnap délután utazok fel Pestre, mert megigértem Petinek, hogy az élete első NB1-es meccsét élőben fogom megtekinteni, persze ez nem tetszett neki, máshogy képzelte el a pénteki napot, de hát ilyenek a nők. Végül persze csak azért is, hogy neki legyen igaza, nem tudtam szállást intézni a holnapi napra a fővárosban, így mégis közös programba torkollik a hét utolsó munkanapja, aminek természetesen ugyanúgy örülök. A mai nap is úgy telt el, hogy nagyon sokan kérdeztek Tomiról, nagyon sok régi barát megkeresett ezügyben és részvétüket fejezték ki. Éppen erről jut eszembe, hogy Marcinak megigértem, hogy legközelebb tagoltan fogok blogot írni, ám ezt nem tettem meg, de nem is biztos, hogy utólag megteszem :) Viszont Tomi blogjának a linkjét megjelenítem, amit már többször is átfutottam. Késő délután még átküldött nekem Lajcsi barátom egy Harrington féle angol nyelvű pókerkönyvet, amit nem sokára át fogok tanulmányozni, hátha okosodok belőle. A nap zárásaként este fél 9-re a Hódos Imre Sportcsarnokba igyekeztem, hogy éljek a labdarúgószenvedélyemnek. Most jobban mehetett volna a játék, csak sajnos csapattársaim nem mindig értették meg a szándékaimat, így számos akció kudarcba fulladt. Ennek ellenére egy szoros meccsen sikerült alulmaradnunk, mindössze egy góllal, utólag bosszankodhatok a két kapufám miatt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timbi.blog.hu/api/trackback/id/tr6739333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása