HTML

Timbi

Az izgalmas vagy éppen unalmas mindennapjaim kerülnek teritékre a blogon.

Friss topikok

  • Bé: Szeretlek:* (2007.04.07. 20:13) Csalódás, mint mindig
  • mandark: Tényleg mákos vagy, grat :) A daru meg crane :P (2007.03.14. 13:54) NeW LiFe
  • Andris: Gratula srácok!!!! A bentmaradás elérhető közelségbe került, remélem siekrül megszerezni a 8ik hel... (2007.02.25. 01:18) Fontos győzelem

Linkblog

Újra aktív

2007.03.06. 01:31 Timbi

Az elmúlt napokban rendkívül felpörögtek az események. A pénteket és a szombatot a barátnőmmel töltöttem. Szombaton délután megnéztem a Debrecen - Arcadom floorballmeccset, majd megnyertem egy pókerversenyt és a napot barátnőmnél fejeztem be. Vasárnap elindultam Miskolcra. Kedvezőtlenek voltak a mérkőzés előjelei, egy meghatározó emberünk lázasan tudta csak vállalni a játékot, ami a teljesítményére is kihatott. Ki is kaptunk 7:3-ra, ezzel minden benntmaradási reményünk elszállt, amelyet gondosan építgettünk az utolsó hónapban. Hétfőn korán keltem és a Medgyessy fele vettem az irányt, onnan a Debreceni Köztemetőbe, ahol végső búcsút vettünk Busznyák Tomitól. Nagyon sokan voltunk, a ceremónia sablonos volt. A társasággal beültünk a Jazzbe megemlékezvén a főbb momentumokról, majd az oszlás után hazafele vettem az irányt. Pihentem egy bő 10 percet, majd jöttek is dave-ék értem. Elérkezett a nagy nap, a pókerverseny. A lovardába belépve a látvány teljesen letablózott, rendkívül negatív benyomást keltett. 12 mondhatni "konyhaasztalon" kellett játszani, a társaság nem volt vevő a jókedvre, sőt kimondottan unszimpatikusak voltak. A szerencse az egész verseny során nem állt mellettem és viszonylag hamar kiestem. A barátaimnak se tartott tovább a menetelés nálam, így Lajcsiék felé vettük az irányt befejezni a megkezdett munkát (póker). Azonban a fáradtság és a levertség eredményeképpen nem tudtam érvényesülni, bár megvolt rá az esély. Ma eldöntöttem, hogy elkezdem magam aktivizálni a sport felé, ezt olyan értelemben véve, hogy az érdeklődési körből lassanként át szeretnék mozdulni a megélhetés felé. Labdarúgás, Floorball. Ez a két terület ami érdekel, utóbbinak van nagyobb esélye. Szeretnék egy csapatot edzeni, szeretnék mérkőzéseket vezetni, szeretnék bajnok lenni. Mindháromra elég jó esélyem van, majd meglátjuk mi jó sül ki belőle.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://timbi.blog.hu/api/trackback/id/tr6843416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása